De vereniging Audio is een welzijnsvereniging in toepassing van deel 3, titel 4, hoofdstuk 2, van het decreet lokaal bestuur, met als doel interne audits uit te voeren voor de aangesloten besturen. De stad Sint-Niklaas is deelgenoot van deze vereniging. De algemene vergadering van Audio heeft in zitting van 20 mei 2022 de jaarrekening 2021 goedgekeurd.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd kennis te nemen van deze jaarrekening.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd de notulen en het zittingsverslag van de gemeenteraadszitting van 20 mei 2022 goed te keuren.
In gemeenteraadszitting van 20 december 2019 werd de personeelsformatie van de lokale politie Sint-Niklaas vastgesteld. In zitting van 28 mei 2021 verklaarde de raad één functie van contractueel adviseur communicatie klasse 1 vacant. De functie werd via de VDAB ingevuld met een tijdelijk contract. In zitting van 29 april 2022 besliste de raad om de functie opnieuw vacant te verklaren, ditmaal via de externe procedure van een aanwerving omwille van een dringende nood. Deze procedure voorziet in een eerste fase een contractuele aanwerving via www.jobpol.be, gevolgd door een statutariseringsfase in de gewone mobiliteitsprocedure van de geïntegereerde politie. De kandidaten worden geselecteerd door een plaatselijke selectiecommissie van de politie indien er meerdere kandidaten zijn of door een interview met de korpschef indien er slechts één kandidaat is. De samenstelling van de selectiecommissie voor de graad van adviseur moet worden voorgelegd aan de gemeenteraad.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd om de samenstelling van de selectiecommissie voor adviseur communicatie klasse 1 vast te stellen.
In gemeenteraadszitting van 20 december 2019 werd de personeelsformatie van de lokale politie Sint-Niklaas vastgesteld. Door een interne mobiliteit komt er een functie van inspecteur bij de dienst interventieteams vacant.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd een functie van inspecteur van politie vacant te verklaren voor de afdeling dringende politiehulp, dienst interventieteams.
In gemeenteraadszitting van 20 december 2019 werd de personeelsformatie van de lokale politie Sint-Niklaas vastgesteld. Door een interne mobiliteit komt er een functie van inspecteur bij de dienst interventieteams vacant.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd een functie van inspecteur van politie vacant te verklaren voor de afdeling dringende politiehulp, dienst interventieteams.
Bij de afdeling dringende politiehulp, dienst interventieteams, komt een vacature vrij. Een inspecteur verlaat het korps via de mobiliteitsprocedure.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd een functie van inspecteur van politie vacant te verklaren voor de afdeling dringende politiehulp, dienst interventieteams.
In gemeenteraadszitting van 20 december 2019 werd de personeelsformatie van de lokale politie Sint-Niklaas vastgesteld. Een inspecteur gaat met 1 februari 2023 met pensioen. Hierdoor komt een functie van inspecteur bij de dienst gerechtelijk secretariaat vacant.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd een functie van inspecteur van politie vacant te verklaren voor de afdeling directie operaties, dienst gerechtelijk secretariaat.
In gemeenteraadszitting van 20 december 2019 werd de personeelsformatie van de lokale politie Sint-Niklaas goedgekeurd. De personeelsformatie bevat onder andere zesendertig functies van assistent binnen het administratief en logistiek kader. Nog niet alle functies zijn ingevuld. Voor het verwerken van het lokaal uitschrijven van GAS-boetes voor lichte snelheidsovertredingen, gekend als 'GAS 5', verklaarde de gemeenteraad in zitting van 18 februari 2022 twee assistenten van het administratief en logistiek kader vacant omwille van een dringende nood. Voor de opstart van de lokale sanctionering van onbemande trajectcontroles op 1 januari 2023 moet een extra personeelslid aangeworven worden. Hiervoor zal nog één assistent van het administratief en logistiek kader van de politie extern aangeworven worden omwille van een dringende nood.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd nog één functie van assistent binnen het administratief en logistiek kader op het niveau C
omwille van dringende nood in te vullen via een contractuele aanwerving en dit specifiek voor 'GAS 5'.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd de begrotings- en jaarrekening 2021 van de politiezone Sint-Niklaas goed te keuren.
De lijst met nominatieve subsidies was tot 2019 een onderdeel van het budget. Omdat het budget vanaf 2020 verdween (werd vanaf dan vervangen door het meerjarenplan), moet er een aparte beslissing over deze lijst worden genomen.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd de lijst met aanpassingen aan de nominatieve subsidies goed te keuren.
De aanpassing van het meerjarenplan 2020-2025 voor stad en OCMW bevat de doelstellingen, actieplannen, acties en kredieten waarmee het bestuur invulling wenst te geven aan het beleidsprogramma 'Samen maken we de stad van morgen'. Hoewel het meerjarenplan geïntegreerd is voor stad en OCMW, moet elk bestuur eerst zijn aandeel apart vaststellen, vooraleer de integrale versie door de gemeenteraad kan worden vastgesteld. Aangezien het stadsbestuur de financiële gevolgen moet dragen van de keuzes die de raad voor maatschappelijk welzijn maakt, moet de gemeenteraad de beslissing van de raad voor maatschappelijk welzijn voor het aandeel van het OCMW ook nog goedkeuren, vooraleer de integrale aanpassing van de meerjarenplanning kan worden vastgesteld.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd hiertoe over te gaan.
De aanpassing van het meerjarenplan 2020-2025 voor stad en OCMW bevat de doelstellingen, actieplannen, acties en kredieten waarmee het bestuur invulling wenst te geven aan het beleidsprogramma 'Samen maken we de stad van morgen'. Hoewel het meerjarenplan geïntegreerd is voor stad en OCMW, moet elk bestuur eerst zijn aandeel apart vaststellen, vooraleer de integrale versie door de gemeenteraad kan worden vastgesteld.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd het aandeel van het stadsbestuur in de aanpassing nr. 5 van het meerjarenplan 2020-2025 vast te stellen.
De aanpassing van het meerjarenplan 2020-2025 voor stad en OCMW bevat de doelstellingen, actieplannen, acties en kredieten waarmee het bestuur invulling wenst te geven aan het beleidsprogramma 'Samen maken we de stad van morgen'.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd de geïntegreerde aanpassing nr. 5 van het meerjarenplan 2020-2025 vast te stellen.
De raad van bestuur van het autonoom gemeentebedrijf ’t Bau-huis heeft in zitting van 3 mei 2022 haar jaarrekening 2021 vastgesteld. De gemeenteraad moet vervolgens deze jaarrekening adviseren aan de hand van het verslag van de commissaris-bedrijfsrevisor.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd hiertoe over te gaan.
De vereniging Audio is een welzijnsvereniging in toepassing van deel 3, titel 4, hoofdstuk 2, van het decreet lokaal bestuur, met als doel interne audits uit te voeren voor de aangesloten besturen. De stad Sint-Niklaas is deelgenoot van deze vereniging. De algemene vergadering van Audio heeft in zitting van 20 mei 2022 de jaarrekening 2021 goedgekeurd.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd kennis te nemen van deze jaarrekening.
Een medewerker van het proviciaal domein De Ster komt in aanmerking voor het verrichten van vaststellingen in het kader van de gemeentelijke administratieve sancties, aangezien deze de wettelijk verplichte, bij een erkende instelling voorziene opleiding met goed gevolg heeft beëindigd.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd om een GAS-vaststeller aan te stellen met ingang van 25 juni 2022.
Een medewerker van Interwaas komt in aanmerking voor het verrichten van vaststellingen in het kader van de gemeentelijke administratieve sancties, aangezien deze de wettelijk verplichte, bij een erkende instelling voorziene opleiding met goed gevolg heeft beëindigd.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd om een GAS-vaststeller aan te stellen met ingang van 25 juni 2022.
Op 19 april 2022 is een voltijds contractueel deskundige GAS - sanctionerend ambtenaar in dienst getreden.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd betrokkene te machtigen op te treden als sanctionerend ambtenaar.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd om in het kader van de Vredefeesten 2022 een tijdelijke politieverordening inzake het gebruik van op afstand bestuurde luchtvaartuigen (RPA/drones) of van op afstand bestuurde luchtvaartuigsystemen (RPAS) goed te keuren.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd een tijdelijke politieverordening goed te keuren naar aanleiding van de Vredefeesten die plaatshebben op vrijdag 2, zaterdag 3 en zondag 4 september 2022.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd kennis te nemen van het jaarverslag van de ombudsdienst over de werking van 2021.
Jeugdwerk Ondersteunen in Sint-Niklaas vzw (JOS vzw) ondersteunt alle erkende jeugdwerkinitiatieven in Sint-Niklaas op maat en wil daarmee deelname van alle kinderen en jongeren in onze stad aan jeugdwerkprojecten bevorderen.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd akkoord te gaan met een wijziging in de aanduiding van de leden in de algemene vergadering en de voordracht van de leden voor de raad van bestuur van JOS vzw.
Buurtbedrijf Drietakt VZW biedt door middel van duurzame tewerkstelling van kansengroepen
buurt- en nabijheidsdiensten aan, zoals huishoudelijke hulp, hulp bij tuinonderhoud, een klusjesdienst en een verhuisploeg.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd akkoord te gaan met een wijziging in de aanduiding van de leden van de algemene vergadering en de voordracht van de leden van de raad van bestuur van Buurtbedrijf Drietakt vzw.
De cijfergegevens die voorliggen werden vorige jaren opgenomen in het jaarverslag van de ombudsdienst. Dit jaar werd ervoor gekozen de rubriek rond meldingen, suggesties en eerstelijnsklachten in een apart rapport weer te geven.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd kennis te nemen van het cijferrapport meldpunt 2021.
Gedurende de nutswerken en rioleringswerken in de Zwaanaardestraat en Keizerstraat is het wenselijk om twee camera’s te plaatsen aan de slagbomen. Deze slagbomen moeten geplaatst worden aan de brug over de Moervaart (Keizerstraat) en de Stekense Vaart (Weimanstraat).
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd positief advies te geven voor het gebruik van deze camera’s.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd de wijze van gunning, raming en de voorwaarden voor de opdracht 'Hoppinpunt Waasland Shopping Center: oprichten nieuwe fietsenstalling (tweehonderd fietsen) met buitenverharding' goed te keuren.
Op 30 september 2022 eindigt het huidige raamcontract voor het op afroep leveren van bestratingsmaterialen in beton. Hiervoor moet een nieuwe procedure opgestart worden.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd de wijze van gunning, de raming en de voorwaarden vast te stellen.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd de wijze van gunning, raming en de voorwaarden voor de opdracht 'aanstellen ontwerpteam: afbreken bestaande woning en bouwen nieuw politiegebouw (uitbreiding) Dalstraat' goed te keuren.
In collegezitting van 3 januari 2022 en gemeenteraadszitting van 21 januari 2022 werd de gunningsleidraad goedgekeurd voor de aankoop van een voorraadpakket. In functie van de ontvangen offerte en het best and final offer (BAFO), moet er een aanpassing van de raming gebeuren.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd de aangepaste raming goed te keuren.
Eind 2022 loopt het huidige contract voor het huren, onderhouden, keuren en eventueel herstellen van blusmiddelen in de diverse stadsgebouwen ten einde. De dienst beheer gebouwen wenst daarom een nieuwe procedure op te starten met opnieuw een looptijd van tien jaar, gelet op de afschrijvingstermijn van de gehuurde toestellen.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd de wijze van gunning, raming en de voorwaarden goed te keuren.
In zitting van 10 juli 2017 werd door het college van burgemeester en schepenen een stedenbouwkundige vergunning verleend voor het bouwen van een meergezinswoning, gelegen Prinses Josephine Charlottelaan 51, 9100 Sint-Niklaas. In uitvoering van deze vergunning werd een trage doorsteek tussen de Prinses Josephine Charlottelaan en de parkbegraafplaats Tereken gerealiseerd.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd akkoord te gaan de hiervoor benodigde grond aan te kopen en in te lijven in het openbaar domein en de voorwaarden van de ontwerpakte tot aankoop vast te stellen.
In zitting van 26 november 2021 besliste de gemeenteraad principieel akkoord te gaan met de straatbenaming 'Menapiërspark' als benaming voor het gemeentepark gelegen tussen Turkyen, Nieuwkerkenstraat, De Cleenestraat en Gerry Helderenbergstraat, 9100 Nieuwkerken. Voor de vaststelling van de straatnaam werd een openbaar onderzoek ingesteld waarbij geen schriftelijk bezwaren werden ingediend.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd akkoord te gaan met het definitief vaststellen van deze straatbenaming.
In het kader van een geschil over een uitweg voor landbouwpercelen naar de Kerkstraat via het kerkhof van Belsele en de eigendom gelegen Kerkstraat 38 werd met de betrokken partijen een akkoord bekomen waarbij wederzijdse toegevingen werden gedaan. Op basis hiervan werd een ontwerp van dading voor het gebruik van het recht van uitweg opgemaakt.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd akkoord te gaan met deze dading en de voorwaarden van het ontwerp van overeenkomst goed te keuren.
Voor de heraanleg van de Keizerstraat, in combinatie met de aanleg van een gescheiden rioleringsstelsel, zijn een aantal innemingen noodzakelijk.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd akkoord te gaan met de overeenkomst die werd afgesloten met de eigenaars van inneming 2.
Voor de aanleg en verbreding van de voetweg tussen de Pastoor Stepmanlaan en de Vossekotstraat, in combinatie met de aanleg van een gescheiden rioleringsstelsel, kon een overeenkomst worden afgesloten met de eigenaar van de laatste innemingen (5, 6 en 7) die nog gerealiseerd moesten worden.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd akkoord te gaan met deze innemingen en de voorwaarden van de ontwerpakte goed te keuren.
Voor de heraanleg van de Weimanstraat, in combinatie met de aanleg van een gescheiden rioleringsstelsel, zijn een aantal innemingen noodzakelijk.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd akkoord te gaan met de overeenkomsten die werden afgesloten met de eigenaars van innemingen 1 en 5.
Voor de heraanleg van de Zwaanaardestraat, in combinatie met de aanleg van een gescheiden rioleringsstelsel, zijn een aantal innemingen noodzakelijk.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd akkoord te gaan met de overeenkomst die werd afgesloten met de eigenaars van inneming 4.
Vorig jaar werd de ingebuisde waterloop 8010 (Klapperbeek) ter hoogte van Klapperbeekstraat 180 tot en met 184 verlegd in open bedding. Tijdens de werken bleek het noodzakelijk een extra deel van het perceel ter hoogte van Klapperbeekstraat 180 in te nemen.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd hiermee akkoord te gaan en de voorwaarden van de ontwerpakte vast te stellen.
In zitting van 18 februari 2022 besliste de gemeenteraad het onteigeningsbesluit en bijlagen betreffende de onteigening van het onroerend goed gelegen aan de Watermolenstraat/Watermolendreef, in het kader van de realisatie van het voorplein voor het nieuwe sport- en recreatiepark Puyenbeke, voorlopig vast te stellen en de administratieve fase van de onteigening op te starten. Dit voorlopige onteigeningsbesluit en bijlagen werden aan een openbaar onderzoek onderworpen gedurende de periode van 6 april 2022 tot en met 5 mei 2022.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd het verslag van het openbaar onderzoek goed te keuren en het onteigeningsbesluit en de bijlagen definitief vast te stellen.
Volgens artikel 9 van het omgevingsvergunningsdecreet van 25 april 2014 moet iedere gemeente minimaal één omgevingsambtenaar in dienst hebben en moet die ambtenaar of groep van ambtenaren gezamenlijk voldoende kennis van zowel de ruimtelijke ordening als het milieu in zich verenigen.
Hoofdstuk 2 van Titel 7 'De omgevingsambtenaren' van het omgevingsvergunningsbesluit van 27 november 2015 bepaalt de voorwaarden, onverenigbaarheden en kwaliteitsvereisten van een omgevingsambtenaar (in het bijzonder gaat het om de artikelen 143 tot en met 146).
De personeelsleden die moeten aangewezen worden als omgevingsambtenaar hebben een diploma dat toegang geeft tot niveau A of B en beschikken over meer dan twee jaar relevante aantoonbare beroepservaring.
De gemeente heeft de functie van gemeentelijke omgevingsambtenaar op A-niveau en B-niveau voorzien in het organogram dat werd goedgekeurd op 28 augustus 2015.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd een gemeentelijk omgevingsambtenaar aan te stellen.
Voor de Stad van de Sint wordt er samengewerkt met ACHA vzw voor Sint in de Piste en met het Sint-Nicolaas Genootschap voor het Huis van de Sint en een extra belevingsactiviteit binnen de Stad van de Sint.
Deze samenwerking wordt vastgelegd aan de hand van een convenant.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd de convenanten voor de samenwerkingen van de Stad van de Sint voor de periode 2022-2025 goed te keuren.
Voor de Vredefeesten wordt er samengewerkt met Freezer and Friends voor concerten in het Stadspark en met Villa Pace vzw voor de concerten op het Hendrik Heymanplein, Castrohof en de Grote Markt alsook voor de organisatie van de Wereldmarkt. Deze samenwerking wordt vastgelegd aan de hand van een convenant.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd de opgestelde convenanten voor de samenwerkingen van de Vredefeesten 2022 goed te keuren.
De stad Sint-Niklaas vormt in de algemene vergadering van Jeugdwerk Ondersteunen in Sint-Niklaas vzw (JOS vzw) slechts één lid (categorie A). Ingevolge artikel 246 § 2 van het decreet lokaal bestuur moeten de vertegenwoordigers van de gemeente handelen overeenkomstig de instructies van de gemeenteraad. Dit betekent dat de gemeenteraad, voorafgaand aan de algemene vergadering, akte moet nemen van de agenda van deze vergadering en het standpunt van het stadsbestuur moet bepalen dat door de vertegenwoordiger(s) van de stad moet worden ingenomen op de algemene vergadering. De stad beschikt over de meerderheid van stemmen in de algemene vergadering en wordt vertegenwoordigd door de heer Bart De Bruyne, schepen voor jeugd en voorzitter van JOS vzw.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd kennis te nemen van de agenda van de algemene vergadering van JOS vzw, die plaatsvindt op 27 juni 2022, en het mandaat van de vertegenwoordiger te bepalen.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd de wijzigingen in de samenstelling van de algemene vergadering, de raad van bestuur en het dagelijks bestuur van Activiteiten Cultuurcentrum Sint-Niklaas vzw (ACCSI vzw) goed te keuren.
De stad Sint-Niklaas zetelt in de algemene vergadering van Activiteiten Cultuurcentrum vzw (ACCSI vzw) als enig lid van categorie A. Ingevolge artikel 246 § 2 van het decreet lokaal bestuur moeten de vertegenwoordigers van de gemeente in de algemene vergadering handelen overeenkomstig de instructies van de gemeenteraad. Dit betekent dat de gemeenteraad voorafgaand aan de algemene vergadering kennis moet nemen van de agenda van deze vergadering en het standpunt van het stadsbestuur moet bepalen dat door de vertegenwoordiger van de stad moet worden ingenomen op de algemene vergadering. De stad beschikt over de meerderheid van stemmen in de algemene vergadering en wordt vertegenwoordigd door de schepen voor cultuur, de heer Filip Baeyens, tevens voorzitter.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd kennis te nemen van de agenda van de algemene vergadering van ACCSI vzw die doorgaat op maandag 27 juni 2022 en het mandaat van de vertegenwoordiger te bepalen.
Het samenwerkingsprotocol dat in 2017 door de burgemeesters van Sint-Niklaas en Tambacounda werd afgesloten, heeft zijn einddatum bereikt. Het nieuwe samenwerkingsprotocol, dat als bijlage is opgenomen, focust op de grondbeginselen van gelijkwaardigheid, transparantie, solidariteit en effectieve participatie van mannen en vrouwen bij het beleid en bij de concrete uitvoering van de projecten.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd de nieuwe samenwerkingsovereenkomst met Tambacounda (Senegal) voor de periode 2022-2026 goed te keuren.
Met deze subsidie wil de stad de Sint-Niklase initiatieven voor studiebegeleiding ondersteunen op jaarlijkse basis. Er worden enkele kleine aanpassingen in het subsidiereglement voorgesteld.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd het aangepaste subsidiereglement voor studiebegeleidingsinitiatieven goed te keuren.
In gemeenteraadszitting van 20 december 2019 werd de personeelsformatie van de lokale politie Sint-Niklaas vastgesteld. In zitting van 28 mei 2021 verklaarde de raad twee functies van commissaris van politie vacant waaronder een functie van directeur bedrijfsvoering. De functie van directeur bedrijfsvoering werd gepubliceerd in de derde mobiliteitscyclus van 2021 en in het erratum van de tweede mobiliteitscyclus van 2022 van de geïntegreerde politie. Eén persoon stelde zich kandidaat voor de functie van directeur bedrijfsvoering. Het selectiegesprek vond plaats op 7 juni 2022.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd de geschikte en als eerste gerangschikte kandidaat te benoemen vanaf 1 november 2022 als commissaris van politie voor de functie van directeur bedrijfsvoering bij de lokale politie Sint-Niklaas.
Een inspecteur van politie wil met vervroegd pensioen gaan op 1 februari 2023.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd het ontslag en de pensioenaanvraag van betrokkene goed te keuren.
Een inspecteur van de afdeling dringende politiehulp, dienst interventieteams, diende op 4 juni 2020 een aanvraag in tot schadeloosstelling wegens een beroepsziekte. Het Federaal Agentschap voor Beroepsrisico's verklaart de aanvraag ontvankelijk. De gemeenteraad keurde de aanvraag in zitting van 26 maart 2021 goed. Dat besluit beschouwt het Federaal Agentschap voor Beroepsrisico's als een voorlopige beslissing. Als sluitstuk van de procedure vraagt het Federaal Agentschap voor Beroepsrisico's nu aan de gemeenteraad om het besluit van 26 maart 2021 te bevestigen met een nieuw, definitief besluit.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd het gemeenteraadsbesluit van 26 maart 2021 te bevestigen.
Een inspecteur van de afdeling dringende politiehulp, dienst interventieteams, diende op 30 juni 2020 een aanvraag in tot schadeloosstelling wegens een beroepsziekte. Het Federaal Agentschap voor Beroepsrisico's verklaart de aanvraag ontvankelijk.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd de aanvraag ontvankelijk en gegrond te verklaren wat de terugbetaling van de kosten voor geneeskundige verzorging betreft en het percentage en de periode te beperken wat betreft de vergoedingen voor arbeidsongeschiktheid.
Naar aanleiding van het arbeidsongeval van 6 januari 2022 overkomen aan een inspecteur bij lokale politie Sint-Niklaas, ondervindt betrokkene geen blijvend restletsel.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd de toekenning van 0 % invaliditeit goed te keuren.
Naar aanleiding van het arbeidsongeval van 3 september 2021 overkomen aan een inspecteur bij lokale politie Sint-Niklaas, ondervindt betrokkene geen blijvend restletsel.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd de toekenning van 0 % invaliditeit goed te keuren.