ma 21/08/2023 - 19:00 gemeenteraadzaal
In gemeenteraadszitting van 20 december 2019 werd de personeelsformatie van de lokale politie Sint-Niklaas vastgesteld.
Een inspecteur van de dienst interventieteams verlaat de politiezone via de mobiliteitsprocedure. Als gevolg hiervan ontstaat er een vacature.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd een functie van inspecteur van politie vacant te verklaren voor de afdeling dringende politiehulp, dienst interventieteams.
In gemeenteraadszitting van 20 december 2019 werd de personeelsformatie van de lokale politie Sint-Niklaas vastgesteld.
Een inspecteur van de interventiedienst maakt op 1 december 2023 mobiliteit naar de dienst lokale recherche van onze politiezone. Als gevolg hiervan ontstaat er een vacature van inspecteur bij de afdeling dringende politiehulp, dienst interventie.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd een functie van inspecteur van politie vacant te verklaren voor de afdeling dringende politiehulp, dienst interventie.
In gemeenteraadszitting van 20 december 2019 werd de personeelsformatie van de lokale politie Sint-Niklaas vastgesteld.
Een inspecteur van de interventiedienst maakt op 1 juli 2023 mobiliteit naar de lokale politiezone Berlare/Zele. Als gevolg hiervan ontstaat er een vacature van inspecteur bij de afdeling dringende politiehulp, dienst interventie.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd een functie van inspecteur van politie vacant te verklaren voor de afdeling dringende politiehulp, dienst interventie.
In gemeenteraadszitting van 20 december 2019 werd de personeelsformatie van de lokale politie Sint-Niklaas vastgesteld.
Een assistent van het administratief en logistiek kader (CALog niveau C) heeft na een periode van twee jaar afwezigheid in het stelsel van non-activiteit voor persoonlijke aangelegenheden, haar vrijwillig ontslag ingediend ingaand op 1 september 2023. Als gevolg hiervan ontstaat er een vacature van assistent. De korpsleiding zal op een later tijdstip beslissen voor welke dienst de assistent prioritair wordt aangeworven.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd een functie van assistent van het administratief en logistiek kader vacant te verklaren.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd het strategisch veiligheids- en preventieplan 2020-2022 zonder wijzigingen te verlengen voor de periode 2023-2024.
In zitting van 26 augustus 2022 keurde de gemeenteraad het ontslag en de pensioenaanvraag van een commissaris goed, ingaand op 1 juli 2023. In zitting van 23 juni 2023 keurde de gemeenteraad de intrekking van het pensioen van de commissaris goed, waarna hij nu zoals vooraf aangekondigd een nieuwe pensioenaanvraag indient, ingaand op 1 juli 2024.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd de intrekking van het ontslag en de pensioenaanvraag van betrokkene ingaand op 1 juli 2024, goed te keuren.
Op 22 april 2022 wordt tijdens een interventie een inspecteur van de politie gewond. De consolidatiedatum wordt vastgesteld op 12 januari 2023 en aan betrokkene wordt 2% globale blijvende arbeidsongeschiktheid toegekend door Medex.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd de toekenning van de rente van 2 % goed te keuren.
Naar aanleiding van het arbeidsongeval van 24 april 2023 overkomen aan een inspecteur bij lokale politie Sint-Niklaas, ondervindt betrokkene geen blijvend restletsel.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd de toekenning van 0 % invaliditeit goed te keuren.
Naar aanleiding van het arbeidsongeval van 18 december 2022 overkomen aan een inspecteur bij lokale politie Sint-Niklaas, ondervindt betrokkene geen blijvend restletsel.
Aan de gemeenteraad wordt gevraagd de toekenning van 0 % invaliditeit goed te keuren.